Дистанційне навчання 11 клас   з  13.03.2020р. -

Шановні  одинадцятикласники! Будь ласка долучайтеся до навчання, записуйте теми до зошита, опрацьовуйте матеріали підручника і виконуйте тести за посиланнями, практичні роботи, дослідження, продивляйтесь відео та надсилайте результати ваших робіт. Бажаю успіхів !

13.03.2020 1.Географія: Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництва транспортних літаків і надлегких літальних апаратів в Україні, експорт та імпорт  авіатехніки.
Автомобілебудування: тенденції розвитку виробництва, міжнародне кооперування.
Домашнє завдання:  & 80 (с. 211-213) прочитати та дати відповіді на запитання
2. Історія - &30 (с.230-237)
3. Біологія -& 52
4. Англійська - Міжнародна співпраця США.        с.144-146     Вправа 5,6,7.

 16.03.2020р.
1.Географія: Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції.
Домашнє завдання:  & 81 (с. 213-214) дати відповіді на запитання
2.Заруб.літ - Г.Маркес "Стариган з крилами"   с.209-214

17.03.2020
1.Хімія - Навчальний проєкт. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і орксофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів
2. Географія України - Населення України("Географія України" 10-11кл.навч.пос.О.М.Топузов.-ТОВКОНВІ ПРІНТ".2018) опрацювати тему

18.03.2020
Географія. Виробництво фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розташування підприємств.           & 81 (с. 214-215)
Легка промисловість: іноземні інвестиції, використання давальницької сировини, експорт готової продукції. Роль малого  бізнесу у формуванні пропозиції одягу, на національному ринку. Дослідження 2.       & 82 (с. 215-217) опрацювати , виконати дослідження і прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  19.03.2020

20.03.2020
 Географія. Особливості національного ринку продуктів харчування   & 82 (с. 217-218)
Міжнародні транспортні коридори на території України. Проблеми формування транспортної мережі та функціонування транспортних вузлів.

Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні.
 Практична робота № 46. Позначення на контурній карті Європи міжнародних транспортних коридорів.
Мета: встановити розташування міжнародних транспортних коридорів на карті Європи та позначити їх на контурній карті; визначити країни, територією яких проходять основні транспортні коридори Європи; установити місце та участь України в міжнародній європейській транспортній системі; розвивати навички роботи з картами та іншими джерелами географічних знань.
Обладнання: політична, контурна та карта транспортних шляхів Європи, кольорові олівці.
Хід роботи

1.         За допомогою додаткових джерел інформації та карт географічного атласу встановіть країни, якими проходять основні міжнародні транспортні коридори Європи (ті, що проходять територією України).
Транспортний коридор (№)
3
Брюссель
Ахен
Кельн
Дрезден
Вроцлав
Катовіце
Краків
Львів
Київ
Країни, якими він проходить









5
Венеція
Трієст/Копер
Любляна
Марибор
Будапешт
Ужгород
Львів
Київ
Основні морські порти









7 (Дунайський водний)
Австрія
Угорщина
Югославія
Болгарія
Румунія
Молдова
Україна
Найбільші порти цих країн на Дунаї







9
Гельсінкі
Виборг
Санкт-Петербург
Псков
Москва
Калінінград
Київ
Любашівка/Роздільна
Країни









Кишинів
Бухарест
Димитровград
Александруполіс
Країни




2.         Позначте на контурній карті міжнародні транспортні коридори Європи, підпишіть країни, якими вони проходять.
3.         Установіть місце та участь України в європейській міжнародній транспортній системі.
4.         Зробіть загальні висновки.
Домашнє завдання: & 83 (с. 219-220) опрацювати , завершити практичну роботу і
 Дослідження 3.Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні: основні центри, компанії
Мета: дібрати додаткову інформацію з питання офшорної розробки програмного забезпечення в Україні; встановити основні центри, компанії та види готового продукту, який вони виробляють (або послуг, які надають); установити роль та місце офшорної розробки програмного забезпечення в Україні як сфери господарської діяльності; розвивати вміння аналізувати, визначати причинно-наслідкові зв’язки, робити узагальнення та висновки.
Хід роботи
1.         Доберіть додаткову інформацію з питання офшорної розробки програмного забезпечення в Україні.
2.         Визначте основні центри, компанії, які займаються офшорною розробкою програмного забезпечення в Україні, і складіть картодіаграму просторового поширення цієї сфери економічної діяльності в Україні та обсяги продукту, який виробляється.
3.         Зробіть загальні висновки.
 і прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  20.03.2020 або на вайбер

30.03.2020
Ресурсний потенціал і проблеми розвитку рекреаційного комплексу в Україні
Дослідження 1. Роль малого бізнесу в розвитку туризму й курортного господарства
Мета: дослідити за допомогою додаткових джерел географічних знань роль малого бізнесу в розвитку туризму й курортного господарства в Україні; розвивати навички пошуку, опрацювання та аналізу необхідної навчальної інформації.
Хід роботи
1.         Дослідіть роль та місце малого бізнесу в розвитку туризму й курортного господарства в Україні.
2.         Доведіть, що туризм і курортне господарство в Україні мають значні невикористані ресурси для розвитку.
3.         Визначте основні напрями розвитку малого бізнесу у сфері туризму й курортного господарства в Україні на прикладі вашої області чи конкретних об’єктів готельно-туристичного господарства (у тому числі ресторанного бізнесу).

4.         Зробіть загальні висновки.
Домашнє завдання: дослідження  завершити, & 83 (с. 220-221) опрацювати, скласти тестові завдання до& 83 і прислати на вайбер    30.03.2020

31.03.2020
Географія України
Національна економіка та світове господарство. ДТЗ. №13.Аналіз секторальної моделі економіки. №14. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
Завдання: опрацювати с.119- 135, виконати дослідження і надіслати на вайбер  або на почту nadyazatenko18@gmail.com

01.04.2020
Географія
Місце України на світовому ринку інвестицій і запозичень. Транснаціональні  фінансові корпорації(банки, фінансові компанії)в Україні
Домашнє завдання: & 84 (с. 221-222) опрацювати, скласти тестові завдання до & 84 і прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  01.04.2020
Географія
Регіональні відмінності господарства. Сучасні форми просторової організації  виробництва товарів і послуг в Україні
Домашнє завдання: & 85 (с. 223-226), повторити &77-85, підготуватись до тестування

03.04.2020
Географія
Урок узагальнення і систематизації знань із "Теми 3. Економіка України у міжнародному поділі праці" 
пройти  тест за посиланням: http://join.naurok.ua код :408641  до 04.04

03.04.2020
Географія
Основні риси географії Україні.
Практична робота №47. Установлення територіальних відмінностей та закономірностей у забезпеченості закладами культури областей України за даними офіційної статистики
Мета: за допомогою опрацювання додаткових джерел географічних знань встановити територіальні відмінності та закономірності в забезпеченості закладами культури областей України; формувати навички пошуку та опрацювання даних офіційної статистики; розвивати дослідницькі навички та вміння, формувати інтерес до діяльності закладів культури з метою підвищення її власного загального рівня.
Обладнання: контурна карта своєї області, кольорові олівці, інформаційний ресурс: ukrstat.org/uk/druk/publicat/Arhiv_u/15/Arch_zkm_bl.htm.
Хід роботи
1.         Доберіть та опрацюйте дані офіційної статистики про наявність, кількість та діяльність закладів культури кількох областей України.
Заклади культури
Області України
Театри
Кінотеатри
Виставкові зали (центри)
Музеї
Бібліотеки
Культурні центри
Історичні
Краєзнавчі
Меморіальні
1








2








3
(своя область)








2.         Установіть територіальні відмінності та закономірності в забезпеченості закладами культури серед обраних вами областей України.
3.         Складіть карту — туристичний маршрут для відвідування закладів культури своєї області із зазначенням часу та тематики роботи цих установ.
4.         Зробіть загальний висновок про рівень можливостей підвищення вашого власного загального рівня культури через відвідування закладів культури України.
Домашнє завдання: & 86 (с. 226-228), завершити практичну роботу і прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  03.04.2020 або на вайбер


06.04.2020
Географія
Регіональні особливості культури України
Домашнє завдання: & 86 (с. 228-229), пройти тест за посиланням:  http://join.naurok.ua код : 795787 - 06.04.2020 до 19.00 год

07.04.2020 Географія України
Промисловість. Паливна промисловість. Електроенергетика. Металургійна промисловість
ДТЗ. №15. Виділення основних напрямків виробничого сектору господарства України. 
ДТЗ. №16. Побудова секторної діаграми виробництва електроенергії різними типами електростанцій
Завдання: опрацювати с.136 - 147

08.04.2020
Географія
Вплив глобалізації на культуру України
https://classroom.google.com/c/NzMyNDQwODIyNTha
Практична робота 48. Нанесення на контурну карту України місць проведення популярних музичних фестивалів
Мета: дізнатися про найбільш популярні музичні фестивалі та нанести на контурну карту України місця їх проведення; розвивати навички роботи з картами, уміння використовувати картографічні матеріали та інші джерела географічних знань.
Обладнання: контурна карта України, кольорові олівці, інформаційний ресурс: concert.ua/ (розділ «Фестивалі»).
Хід роботи
1.         Доберіть додаткову інформацію про місця проведення найбільш популярних музичних фестивалів в Україні.
2.         Нанесіть на контурну карту України місця проведення найбільш популярних музичних фестивалів.
3.         Зробіть висновки про географію проведення найбільш популярних музичних фестивалів України.
Домашнє завдання: & 87 (с. 230-231), завершити практичну роботу і прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  08.04.2020 або на вайбер

08.04.2020
Географія
Провести :

Дослідження 1. Опис та презентація особливостей культури представників етнографічних груп (групи) українців, що живуть у вашому населеному пункті
Мета: дібрати інформацію, необхідну для складання опису та створення презентації особливостей культури представників етнографічних груп (групи) українців, що живуть у вашому населеному пункті; розширювати знання про представників різних етнографічних груп, які живуть в Україні; виховувати повагу до культури різних етносів, толерантне ставлення до них.
Хід роботи
1.         Доберіть інформацію, необхідну для складання опису та презентації особливостей культури представників етнографічних груп (групи) українців, що живуть у вашому населеному пункті.
2.         Презентуйте власні здобутки на одному з уроків.
3.         Висловіть враження та ставлення до здобутої вами інформації.

Дослідження 2. Основні конфесійні групи населення своєї місцевості
Мета: дослідити інформацію про основні конфесійні групи населення своєї місцевості; розвивати толерантне ставлення до людей, які сповідують різну релігію.
Хід роботи
1.         За допомогою різних джерел інформації дізнайтеся про основні конфесійні групи населення своєї місцевості.
2.         Складіть презентацію з дібраної вами інформації та поділіться нею на уроці.
3.         Зробіть загальні висновки про різноманіття основних конфесійних груп населення своєї місцевості.
Домашнє завдання: & 87 (с. 230-231), завершити  роботу над дослідженнями  і прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  08.04.2020 або на вайбер 

10.04.2020
Географія
Україна як унітарна демократична держава. Особливості політичної організації території держави, роль органів місцевого самоврядування і територіальних органів державної влади.
https://classroom.google.com/c/NzMyNDQwODIyNTha
Дослідження. Територіальні громади: сутність, становлення, сучасні реалії
Мета: використовуючи різноманітні джерела інформації, дослідити питання щодо поняття «територіальна громада» (сутність, становлення, сучасні реалії в Україні); дізнатися про територіальні громади в Україні з Конституції держави; дослідити процеси децентралізації влади в Україні (decentralization.gov.ua/gromada); формувати активну громадянську позицію випускника школи як майбутнього активного громадянина країни та місцевої громади.
Хід роботи
1.         Використовуючи різноманітні джерела географічних знань, доберіть інформацію про територіальні громади в Україні та інших країнах Європи.
2.         Дослідіть поняття «територіальна громада» (сутність, становлення, сучасні реалії) на основі дібраної вами інформації.
3.         Зробіть загальні висновки.
Домашнє завдання: & 88 , завершити  роботу над дослідженнями (переходите за посиланням, яке я надала вам ,виконуєте його своєчасно і відсилаєте мені або  прислати на почту nadyazatenko18@gmail.com  
10.04.2020
Географія
Загальна характеристика електоральної географії України.
Домашнє завдання: & 89 , повторити 86-89

13.04.2020
Географія
Урок узагальнення і систематизації знань із "Теми.4 Культура України", Тема 5. Особливості політичної організації України"
Завдання: пройти тест за посиланнямhttp://join.naurok.ua код : 472323     


14.04.2020
Географія України
Машинобудування і металообробка. Хімічна промисловість 
Завдання: ("Географія України" 10-11кл.навч.пос.О.М.Топузов.-ТОВКОНВІ ПРІНТ".2018) опрацювати тему - с. 148- 154. Опрацювавши відповідні карти шкільного атласу, визначте найбільші центри хімічної, нафтохімічної та фармакологічної промисловості, нанесіть їх на контурну карту та сформуйте висновок про основні тенденції розміщення цих галузей. 


15.04.2020
Географія
Географічне положення та адміністративно-територіальний поділ Черкаської області. Реформування адміністративно-територіального устрою області.
Дослідження 1. Адміністративно- територіальна реформа області: досвід формування територіальних громад.
Хід роботи
1.         Доберіть інформацію з питання адміністративно-територіальної реформи області як досвіду формування територіальних громад.
2.         Поясніть, від кого залежить результативність та якість життя кожної громади в країні.

3.         Опрацюйте дібрані матеріали та зробіть відповідні висновки.
Завдання: 90(с.236) http://ck-oda.gov.ua/heohrafichne-polozhennya/http://zmi.ck.ua/sotsium/na-cherkaschin-mayut-zalishitisya-5-mst-schonayblshe-6-rayonv.html - опрацювати, виконати дослідження, надіслати на  почту nadyazatenko18@gmail.com, вайбер  
15.04.2020
Географія
Населення: сучасні  демографічні тенденції, статево -вікова структура, міграції. Національний склад. Працересурсний потенціал.
Практична робота 49. Аналіз демографічних показників своєї області порівняно з іншими регіонами України
Мета: дібравши необхідну статистичну інформацію, скласти аналіз демографічних показників своєї області, порівняти її з даними для інших регіонів України; розвивати вміння опрацьовувати статистичні дані, робити висновки, вибудовувати причинно-наслідкові зв’язки.
Обладнання: інформаційні ресурси: database.ukrcensus.gov.ua/PXWEB2007/index.htm (населення України), idss.org.ua/index (офіційний сайт Інституту демографії та соціальних досліджень ім. М. В. Птухи Національної академії наук України), ukrstat.gov.ua/ (офіційний сайт Державної служби статистики України).
Хід роботи
1.         Доберіть необхідну інформацію для проведення аналізу демографічних показників своєї області порівняно з іншими регіонами України (database.ukrcensus.gov.ua/PXWEB2007/ukr/news/op_n_mov.asp).
Область
Природний рух населення
Механічний рух населення
Кількість
Природний приріст/скорочення (–)
Кількість випадків смерті дітей у віці до 1 року
Кількість випадків прибуття
Кількість випадків вибуття
Міграційний приріст/скорочення
живонароджень
смертей
Харківська
19 657
42 600
–22 943
139
51 804
47 270
4534
Львівська
23 253
32 726
–9473
163
38 645
36 759
1886
Чернігівська
6854
19 304
–12 450
53
16 500
18 383
–1883
Ваша область








2.         Проаналізуйте отримані дані та зробіть відповідні висновки.
Дослідження 2
Тема. Дефіцитні професії у своєму населеному пункті
Мета: провести дослідження, під час якого з’ясувати, які професії є дефіцитними у своєму населеному пункті й чому саме вони; сприяти усвідомленню ролі правильного вибору професії для подальшого життя людини; розвивати вміння аналізувати інформацію та робити відповідні висновки.
Хід роботи
1.         За допомогою матеріалів найближчого до вашого населеного пункту центру зайнятості з’ясуйте перелік дефіцитних професій для свого населеного пункту (наприклад: dcz.gov.ua/ — Державна служба зайнятості України; https://www.work.ua/jobs-horodyshche/ — список перспективних вакансій міста Городище;https://chk.dcz.gov.ua/publikaciya/vakansiyi-cherkaskogo-mcz/ —  Черкаський обласний центр зайнятості).
2.         Укажіть ті з них, що цікавлять саме вас, і поясніть, чому.
3.         Оцініть наслідки нестачі представників певних професій для господарського розвитку вашого регіону або населеного пункту.
4.         Зробіть загальні висновки.
Завдання: 90(с.236 - 237) , виконані роботи прислати за попередніми адресами
17.04.2020
Географія
Місце області в сучасному господарському комплексі України. Територіальна організація господарства. Соціальна інфраструктура.
Практична робота 50. Складання комплексної характеристики суб’єкта економічної діяльності за планом
Мета: закріпити навички складання комплексної характеристики суб’єкта економічної діяльності з використанням типового плану; розвивати навички аналізу та синтезу наявної інформації, уміння робити висновки, обирати головне.
Обладнання: матеріали екскурсії на підприємство.
Хід роботи
1.         Оберіть одного із суб’єктів економічної діяльності в межах вашої області та складіть комплексну характеристику його діяльності. Використайте для цього матеріали вашої екскурсії на підприємство.

2.         Зробіть висновки про проблеми та перспективи розвитку економічної діяльності цього суб’єкта.
Дослідження 3. Використання альтернативних джерел енергії в домогосподарствах
Мета: дібрати та проаналізувати інформацію щодо використання альтернативних джерел енергії в домогосподарствах.
Хід роботи
1.         Проаналізуйте інформацію сайтів: eenergy.com.ua/, bio.ukr.bio/ua/articles/2378/, alternative-energy.com.ua/ та інших.
2.         Доберіть додаткову інформацію з питання використання альтернативних джерел енергії в приватних домогосподарствах України, перегляньте відповідні відеоматеріали в мережі Інтернет.
3.         Визначте ступінь використання альтернативних джерел енергії в домогосподарствах вашого регіону та зробіть відповідні висновки.
17.04.2020
Географія
Культурна спадщина і народні звичаї. Релігія.
Практична робота 51. Нанесення на план (топографічну карту) населеного пункту (району) релігійних будівель різних конфесій та об’єктів, що мають сакральне значення
Мета: продовжити формування навичок роботи з картами — контурними, електронними, топографічними на прикладі нанесення на карту релігійних будівель різних конфесій та об’єктів, що мають сакральне значення; розширити знання про наявність у вашій місцевості сакральних об’єктів та їх різноманіття.
Обладнання: контурна карта населеного пункту (району), інформація про наявність на його території релігійних будівель різних конфесій та об’єктів, що мають сакральне значення.
Хід роботи

1.         За допомогою google.com.ua/maps/ доберіть інформацію про релігійні будівлі різних конфесій та об’єктів, що мають сакральне значення, у межах вашого населеного пункту (району, області). Наприклад:
2.         Нанесіть на план (топографічну карту) населеного пункту (району, області) знайдені вами на електронній карті релігійні будівлі різних конфесій та об’єкти, що мають сакральне значення.
Домашнє завдання: & 90(237)
21.04.2020
Географія України
Лісова і деревообробна промисловість. Промисловість будівельних матеріалів
Завдання: Опрацювати с. 154-158 Нанесіть на контурну карту найбільші центри виробництва: цементу, залізобетонних конструкцій, цегли.
Легка промисловість. Художні промисли
Завдання: Опрацювати с. 154-161. Підготуйте виступи про художні промисли вашого краю.


22.04.2020
Географія
Система освіти та її територіальна організація.
Туристсько- рекреаційні об'єкти.
Практична робота 52. Розробка регіональних маршрутів туристичних подорожей, прокладання їх на топографічній карті (плані), обчислення витрат (часових, фінансових тощо)
Мета: розвивати навички розробки авторських проектів на прикладі створення регіонального маршруту туристичної подорожі, уміння прокладати туристичний маршрут на карті (плані) з обчисленням витрат (часових і фінансових); продовжити формування вмінь та навичок використання електронних карт; розвивати вміння презентувати результати власної навчальної діяльності, роботи в команді (групі); толерантне ставлення та повагу до роботи однокласників та однокласниць і її результатів.
Обладнання: електронна карта google.com.ua/maps/, контурна карта своєї області, кольорові олівці, годинники, калькулятори.
Хід роботи
1.         Об’єднайтеся в групу з кількома своїми однокласниками та однокласницями, оберіть найбільш цікаві для вас об’єкти (природи, культури, мистецтва тощо) у межах вашої області та створіть проект регіонального туристичного маршруту.
2.         Прокладіть маршрут за допомогою карт google.com.ua/maps/ та відтворіть на топографічній карті.
3.         Обчисліть часові та фінансові витрати, установіть рентабельну вартість цього маршруту.
4.         Проведіть публічний захист власного проекту з короткою рекламою основних місць, які входять до складу розробленого вами туристичного маршруту.
Домашнє завдання: & 90(237)
24.04.2020
Географія
Обласний культурний центр як історичний, науковий, культурний і освітній центр.
Практична робота 53. Складання комп’ютерної презентації сувенірної продукції, виробленої в області
Мета: дібрати зразки (можливо, у вигляді фото- або відеоматеріалів) сувенірної продукції, виробленої у вашій області; дослідити історію розвитку цього народного промислу в межах вашого регіону; скласти комп’ютерну презентацію рекламного характеру щодо сувенірної продукції, виробленої у вашій області; розвивати навички використання ІКТ на прикладі складання мультимедійних презентацій та їх захисту.
Обладнання: інформаційні ресурси: zakon.rada.gov.ua/laws/term/29282:31734?lang=uk; uk.wikipedia.org/wiki/сувенір.
Хід роботи

1.         Перегляньте в мережі Інтернет відеоматеріали про українські сувеніри, народні промисли, фестивалі українського декоративно-ужиткового мистецтва, «Декоративно-прикладне мистецтво Хмельниччини», «Фестиваль ковальського мистецтва на Закарпатті», «У Малому Березному відбувся фестиваль народних промислів та народної творчості», «Тиса-1. Не забути народні ремесла», «Міжнародний ярмарок «Тур’євроцентр-Закарпаття» зібрав понад 60 учасників із 5 країн» та інші.

2.         Складіть комп’ютерну презентацію сувенірної продукції, виробленої в області, використавши ілюстративні матеріали з мережі Інтернет та авторські фотографії сувенірів, які є у вас або ваших знайомих.
3.         Проведіть захист складеної вами презентації на одному з уроків географії.
Дослідження 4. Ресурсний потенціал свого населеного пункту для організації фестивалю народних традицій, побуту
Мета: дібрати інформацію про ресурсний потенціал свого населеного пункту (району) для організації фестивалю народних традицій, побуту; розширювати інтерес до національних та інтернаціональних фестивалів, особливостей різних культур, формувати толерантне ставлення до них.
Хід роботи
1.         Доберіть інформацію про фестивалі народних традицій і побуту, які проводилися у вашому населеному пункті або регіоні.
2.         Оцініть ресурсний потенціал свого населеного пункту для організації фестивалю народних традицій, побуту. Складіть перелік видів народного мистецтва, які можуть бути представлені на такому фестивалі.
3.         Зробіть висновки.
Домашнє завдання: & 90(237-238)
  27.04.2020
Географія 
Екологічний стан, екологічні проблеми області. Моніторинг навколишнього природного середовища. Вплив забруднення навколишнього природного середовища на стан здоровя населення.
Дослідження 5. Закономірності розташування звалищ побутового сміття
Мета: провести дослідження щодо наявності (або відсутності) закономірності в розташуванні звалищ побутового сміття на прикладі власного регіону; порівняти отриману інформацію із загальносвітовим досвідом (позитивним та негативним, на прикладі окремих країн світу); розвивати навички дбайливого ставлення до навколишнього природного середовища, раціональної утилізації сміття в межах власної родини, навчального закладу, населеного пункту.
Хід роботи
1.         Проведіть дослідження додаткових джерел інформації щодо наявності (або відсутності) закономірності в розташуванні звалищ побутового сміття на прикладі власного регіону.
2.         Порівняйте отриману інформацію із загальносвітовим досвідом (позитивним та негативним, на прикладі окремих країн світу).
3.         Укажіть та проаналізуйте встановлені закономірності в розташуванні звалищ побутового сміття.
4.         Запропонуйте способи зменшення обсягів сміття на прикладі досвіду утилізації відходів особисто вами (щонайменше десять способів).
5.         Поясніть, чому питання утилізації відходів щодня стає все більш гострим та актуальним для України й зокрема вашого населеного пункту. Зробіть відповідні висновки.


Екскурсія на підприємство (промислове виробництво, фермерське господарство, фінансову установу, санаторій, готель тощо)
Мета: скласти план відвідування та добору інформації про одне з місцевих підприємств; узяти участь в екскурсії на підприємство (промислове виробництво, фермерське господарство, фінансову установу, санаторій, готель тощо); оформити звіт про екскурсію та взяти участь у прес-конференції (на одному з уроків географії) на тему «Сучасне підприємство нашої області: історія, сучасність та перспективи на майбутнє»; розвивати вміння спілкування з представниками різних професій, навички ведення діалогу з метою добору необхідної інформації, уміння порівнювати, узагальнювати, висловлювати власні міркування, робити висновки.
Хід роботи
1.         Разом з учителем/учителькою географії організуйте екскурсію на місцеве підприємство (промислове виробництво, фермерське господарство, фінансову установу, санаторій, готель тощо; metodportal.com/node/19397).
2.         Відповідно до орієнтовного плану отримайте та занотуйте інформацію про це підприємство.

04.05.2020
географія 
 Урок узагальнення і систематизації знань із "Теми 6. Суспільно- географічна характеристика своєї області"(тест у гугл.формах-Черкаська обл)- хто не приєднався до класу -приєднуйтесь і виконуйте тест

05.05.2020
Географія України
Харчова промисловість. Сільське господарство. ДТЗ №17.Нанесення на контурну карту розміщення посівів найважливіших сільськогосподарських культур.
https://docs.google.com/drawings/d/1WYJtvU_JRHrgPiyPj4IEe7FnpIMsDYpSoPLAsXzY8hk/edit
виконайте завдання за посиланням та 2 учнів, які не приєднались до класу на nadyazatenko18@gmail.com

06.05.2020
Географія
Класифікація глобальних проблем людства. Проблеми збереження миру на Землі. Проблема міжнародного тероризму та конфліктів.
Проблеми збереження поступального і пропорційного розвитку країн світу.
Дослідження1. Географія збройних конфліктів у сучасному світі
1.         Дослідіть за даними вітчизняних та зарубіжних ЗМІ сучасний стан глобальної проблеми та географію збройних конфліктів у сучасному світі.
2.         Складіть карту збройних конфліктів, укажіть країни, які безпосередньо та опосередковано до них залучені, і наслідки цих конфліктів (людські й матеріальні втрати).https://docs.google.com/drawings/d/12GHl6o25i80lr9fXBPI4nAJcy4t_hHCIAXgA7IGqe8Y/edit
3.         Дізнайтеся про роль ООН у вирішенні проблеми збройних конфліктів у сучасному світі.
4.         Зробіть загальні висновки.
Завдання: 91

08.05.2020
Географія
Територіальний аналіз екологічних проблем світу
Екологічна криза - порушення взаємозвязків  у світосистемі, що викликані антропогенною діяльністю. Проблема захисту географічного середовища.
Проблема раціонального використання мінеральних ресурсів промисловості.
Завдання: 92- опрацювати пройти тест за посиланнямhttp://join.naurok.ua код   121616  

12.05.2020
Географія України
Транспорт. Соціальна сфера.
Завдання: Опрацювати с. 168 - 173  Нанесіть на контурну карту найбільші аеропорти України : Бориспіль (Київ), Харків, Донецьк, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів, Сімферополь, Кропивницький, Луганськ, Жуляни (Київ).
https://docs.google.com/drawings/d/1XZkSITq7_fGJVg8XXuwhmULdDOGduP-yDC2bvOUaBD8/edit

13.05.2020
Географія
Проблема раціонального розвитку енергетики (пошук  нових енергоносіїв і стримування теплового забруднення атмсфери)
Практична робота №54. Порівняння динаміки показників ВВП (загальний, на одну особу, на одну особу за паритетом купівельної спроможності) та темпів його зростання країн «Великої сімки» і найменш розвинених країн
Проблеми використання ресурсів Світового океану
Дослідження 2.
Використання відновлюваних джерел енергії Світового океану
Завдання: 93

15.05.2020
Географія
Проблеми забезпечення життєдіяльності та якості життя людини. Демографічні прогнози і реальний перебіг світового демографічного перебігу.
Дослідження 3. Найменш розвинені країни світу: минуле, сучасне, майбутнє (на прикладі однієї з найбільш відсталих країн світу)
Проблеми раціонального використання земельних ресурсів і виробництва продовольства. Проблема якості життя людини.
Завдання: 94

18.05.2020
Географія
Глобальна стратегія сталого, збалансованого  розвитку і глобальна стратегія гуманізації суспільства. 
Завдання: 95 опрацювати, переглянути на каналі Youtube  відеоматеріал " Всесвіт: як прибрати космічне сміття"та "На орбіту запустили супутник для прибирання сміття"; скласти тестові запитання до теми та надіслати на ел.адресу
https://ua.euronews.com/2017/04/21/growing-problem-of-space-debris-could-hinder-future-exploration

19.05.2020
Географія України
Географія своєї області.
ДТЗ. Географічна (фізико-географічна та суспільно -географічна) характеристика своєї області.
20.05.2020
Географія
Сутність  соціальної кризи та її складові. Прояви економічної кризи.
Завдання: 96 опрацювати
Підходи до розв'язання проблем сталого розвитку. 
Дослідження №1. Реалізація планів сталого розвитку в різних країнах: успіхи і прорахунки (https://docs.google.com/document/d/1mcDWnsooVXx-5hvRzCctTSVxrZaYvQSH8_ikuqJQ_-c/edit)
Завдання:  97 опрацювати

22.05.2020
Географія
Економічна основа сучасної світової цивілізації (країни "центру", "напівпериферії та  периферії").
Завдання: 98 - опрацювати та дати відповіді на запитання
Формування інформаційного (мережевого суспільства). Становлення ноосферної цивілізції як можливий наступний етап розвитку суспільства.
Завдання: 99(261-262) - опрацювати та дати відповіді на запитання

25.05.2020
Геопросторові зміни в системі розселення і організації життєдіяльності: перехід від системи село-місто, до системи метрополітенських регіонів з переважанням урбаністичних форм якості життя
Завдання: 99(263) - опрацюйте та складіть тестові запитання з відповідями до  & 98- 99 та надішліть на мою електронну адресу.
Повторіть &  91-99, підготуйтесь до узагальнення знань

27.05.2020
Географія
Геопросторові зміни в системі контесті глобального потепління.
Глобальні геополітичні прогнози: "ядерна зима"; "Багата Північ" і "Бідний Південь"; "діалог цивілізацій"
Д/завдання: 99
Урок узагальнення і систематизації з "Розділ 5. Суспільно-географічне бачення глобальних проблем людства, глобальні стратегії і прогнози "пройти тест за посиланнямhttp://join.naurok.ua код   8957411

29.05.2020
Повторення. Готуйтесь до останнього дзвінка.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу